Conform dispozitiilor OUG nr.34/2014, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare. Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor. Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Produse aduse special la comanda – Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele aduse special la comanda ,produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct (culoare,dimensiune ,etc) pentru acesta produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente. Clientul este informat asupra faptului ca produsele comandate in magazin /online cu ridicare personala/aduse special la comanda NU AU DREPT DE RETUR.

Potrivit dispozitiilor aceleiasi Ordonante, in situatia in care Cumparatorul returneaza Produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, Vanzatorul are dreptul sa aprecieze asupra acestei diminuarii si sa scada proportional cu aceasta suma returnataCumparatorului. Vanzatorul va rambursa Cumparatorului suma achitata de acesta din urma in termen de maxim 14 zile de la data informarii DecoTown de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata Cumparatorului, prin restituire, in contul bancar indicat de acesta in cererea de retur. In cazul platii online, banii vor fi returnati in contul din care a fost efectuata plata. Rambursarea sumei catre Cumparator ca urmare a exercitarii de catre acesta a dreptului de retragere din Contract poate fi amanata pana la confirmarea primirii de catre Vanzator a bunurilor. Potrivit dispozitiilor aceleiasi Ordonante, in situatia in care Cumparatorul returneaza Produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, Vanzatorul are dreptul sa aprecieze asupra acestei diminuarii si sa scada proportional cu aceasta suma returnata +Cumparatorului. Vanzatorul va rambursa Cumparatorului suma achitata de acesta din urma in termen de maxim 14 zile de la data informarii DecoTown de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata

Cumparatorului, prin restituire, in contul bancar indicat de acesta in cererea de retur. In cazul platii online, banii vor fi returnati in contul din care a fost efectuata plata. Rambursarea sumei catre Cumparator ca urmare a exercitarii de catre acesta a dreptului de retragere din Contract poate fi amanata pana la confirmarea primirii de catre Vanzator a bunurilor. In cazul in care dimensiunile mobilierului sunt furnizate de Cumparator, acesta isi asuma integral raspunderea pentru corectitudinea datelor furnizate Vanzatorului. De asemenea, raspunde pentru alegerile sale in legatura cu culorile sau materialele mobilierului cumparat. In cazul in care se constata deficiente ale produselor ca urmare a interventiei Cumparatorului in vederea executarii de diverse montaje, mobilierul isi pierde garantia oferita de Vanzator, acesta fiind exonerat de orice obligatie. Pentru a beneficia de garantie, Cumparatorul trebuie sa foloseasca si sa intretina corespunzator produsele cumparate.

Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele din material PAL, acrylux, tesaturi, piele ecologica, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al nuantelor de culoare pe diferite suprafete si al particularitatilor aparente pe material. Acestea nu pot fi considerate defecte de calitate. Cumparatorul declara ca a fost informat corect, complet si precis de catre Vanzator, asupra pretului, caracteristicilor produselor achizitionate, perioada de garantie, durata medie de utilizare a produselor, principalele caracteristici tehnice si calitative.

 

Toate produsele noastre au garanție.

Tot ce trebuie să faci este să trimiţi imagini cât mai concludente cu defectele sau daunele produsului pe adresa de mail retur@decotown.ro sau să completezi formularul de retur de mai jos, înainte de a desface ambalajul produsului, dar şi după, şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp.

Produsele se califică pentru retur în starea lor iniţială, neasamblate, şi în ambalajul lor original.

Toate informațiile legate de garanție şi retur pot fi obținute la numărul de telefon 0731 007 426 sau pe email la  info@decotown.ro respectiv retur@decotown.ro.

FORMULAR RETUR

    Adaugă imagini cu defectele produsului (dacă este cazul)